Tuesday 2 October 2012

B-Complex

Vitamin B Penting Untuk Kesihatan
Adakah anda mendapat Vitamin B yang mencukupi? Tekanan hidup, alkohol dan ubat-ubat preskripsi berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan Vitamin B di dalam tubuh. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik samada dari segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi dalam membina tenaga metabolisme. Kajian terbaru membuktikan Vitamin B berupaya meningkatkan penglihatan mata dan sistem pernafasan. Kekurangan Vitamin B boleh menyebabkan prestasi badan merosot dan tidak berfungsi dengan baik.

Kenapa perlu pilih Shaklee B-Complex 
Shaklee B-Complex mengandungi kesemua jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, peparu dan organ-organ penting yang lain

Perbezaan Shaklee
Mengandungi Sistem Penyerapan Bioaktif
B-complex mempunyai penyaluran zat makanan berpaten untuk meningkatkan penyerapan nutrient penting iaitu asid folik. Jumlah asid folik yang mencukupi di dalam diet wanita terbukti dapat mengurangkan risiko melahirkan anak terencat akal atau masalah kecacatan saraf tunjang.

Sumber : Shaklee



Pengalaman saya dengan Shaklee B-complex 
Semasa menyusukan anak ketiga dalam pantang, saya kerap bangun dalam 1-2jam sekali sepanjang malam. Dengan consume B-complex, saya masih berasa cergas pada waktu siang dan menjadikan saya lebih bertenaga. Sekarang ni pun, kalau saya terpaksa berjaga malam dan hanya sempat tidur kurang 4 jam, siangnya bila saya makan B-com dan Alhamdulillah saya tidak rasa mengantuk dan dapat melakukan kerja-kerja harian seperti  sediakala. Balik kerja pun tidak terasa penat. Sangat berbeza apabila terlupa mengambilnya.

 Saya telah merasainya, anda pula bagaimana? Rasailah pengalaman berbeza dengan produk istimewa ini.
Untuk maklumat lanjut, sila  hubungi saya di

Email: zarina240978@gmail.com
Facebook: zarina ibrahim
Call/sms: 012-9375381 








No comments:

Post a Comment