Thursday 23 January 2014

PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH DI KUANTAN

SHAKLEE...
"Anda pernah dengar tapi tak pernah cuba...
nak cuba tp tak tau nak order dengan siapa?
Anda dah cuba dan ingin repeat order lagi!!!"

Untuk pelanggan sekitar bandar Kuantan, bandar Indera Mahkota, Sungai Karang sehingga ke Gebeng, saya menyediakan perkhidmatan C.O.D (Cash On Delivery ) dengan kadar segera dan servis yang cemerlang.
Tapi untuk yang lain, jangan frustt!!!
Masih lagi boleh order dengan saya, penghantaran melalui pos laju atau gdex akan sampai ke pintu rumah atau pejabat anda. Anda pasti tak menyesal punya laahhh...
Saya akan memberikan KONSULTANSI PERCUMA dari A-Z dengan harga yang sangat ISTIMEWA kepada anda...
Sekali order dengan saya, pasti anda nak lagiiii...

Macamana nak contact saya:





Saya menyediakan dalam bentuk set atau anda boleh beli secara solo produk Shaklee..



☆Kepakaran saya ialah dalam produk kesihatan untuk membantu anda mencapai taraf hidup yang bombastik dan bahagia tanpa  takut kepada risiko penyakit2 kronik yg boleh membawa maut☆

No comments:

Post a Comment