Wednesday 22 January 2014

SET MENYUSU SHAKLEE MEMANG OHSEMMM

Betul ke set menyusu Shaklee menipu,tak berkesan?
Saya nak citer kisah menarik.Semlm saya baru blk dari seminar DAO. Borak2 dgn sorang peserta sebelah saya, namanya aween(memang nama sebenar).


Mula2 borak2 biasa aja, lepas tuh dia tanya, akak wat bisnes apa? Saya dgn bangganya bgtau,akak wat Shaklee. Dan2 dia bgtau
"Saya pun amik set menyusu Shaklee. Saya amik esp dan alfafa. Mmg sgt2 berkesan dgn saya. Saya mmg sgt puas ati. Kawan2 saya yg guna produk Shaklee pun puji Shaklee bagus"


Wow...i'm impressive! Dan yg bestnya aween ni berjaya menyusukan babynya exclusively breastfeeding 6 bln pertama tanpa campur dgn susu formula. Dan skrg ni pun masih menyusu...baby dah 9 bulan. Mmg ohsemmm!
Sayugia diingatkan utk berjaya breastfeeding sehingga 2 tahun memerlukan ilmu. Konsep demand vs supply wajib tau! Ilmu penyusuan mesti kene belajar.Yg bestnya utk customer saya, saya akan bg khidmat percuma konsultasi dari A-Z tentang penyusuan susu ibu.


Alhamdulillah,dgn izin Allah, dgn pengambilan set menyusu Shaklee,dgn ilmu breastfeeding...saya berjaya menyusukan baby ketiga saya,Hazim exclusively 7 bulan pertama dan skrg ni dia hampir menjangkau 3 tahun, masih lg menyusu bdn wpun dah minum susu formula.
Mahu saya bantu anda...


Pm Ina Zarina atau contact 012-9375381


 ☆Kepakaran saya ialah dalam produk kesihatan untuk membantu anda mencapai taraf hidup yang bombastik dan bahagia tanpa takut risiko penyakit2 kronik yg blh membawa maut☆



No comments:

Post a Comment