Monday 16 September 2013

OMEGA GUARD™ SHAKLEE: APAKAH KEBAIKANNYA?

          Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Shaklee Omega Guard ini diekstrak dari ikan laut air sejuk dan bukannya dari hati ikan yang boleh memberi kesan toksik kepada pengguna.
 
           Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 ataupun Omega 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam Manakala Omega 6 dan Omega 9 boleh didapati daripada minyak zaitun dan juga minyak sayuran. 

          
DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
           
      Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.
 
Mengapa Shaklee OmegaGuard™ Menjadi Pilihan?
OmegaGuard™ dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengestrak asid lemak Omega-3 yang paling tulen serta paling semulajadi dan dalam masa yang sama turut menyingkirkan bahan-bahan merbahaya seperti merkuri, plumbum, arsenik, kadmium yang terdapat dalam kebanyakan jenis ikan.

Minyak Ikan Terbaik Dunia
OmegaGuard™ dari Shaklee berbeza dengan minyak ikan di pasaran kerana ia merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi iaiatu EPA, ALA, DHA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting untuk perkembangan dan fungsi-fungsi otak.
 
 
SIAPA YANG MEMERLUKAN SHAKLEE OMEGA GUARD™?
 
 
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat dan nak tau macamana nak dapatkan?

Ina
call/sms/whatssap: 012-9375381
fb: zarina Ibrahim
fb page : cergas cerdas cantik

Harga yang sangat istimewa dan free consultation akan diberikan bersama dengan pembelian.




 

No comments:

Post a Comment