Monday 2 September 2013

We're backkk....

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

       Fuuhhh...fuhhh...fuhhhh....(dengan aksi ala2 meniup habuk). Dah hampir setahun blog ni ditinggalkan tak bertali, bermula dengan post yang pertama pada 30 September 2012, in shaa Allah bermula pada 2 September 2013 , blog ini akan beroperasi kembali untuk memberikan kebaikan kepada anda semua....

      Mesti ada yang tertanya-tanya (kononnya la...syok sendri...hihihihi), kenapa saya dah lama menyepi. Banyak sebabnya....antaranya kesibukan bekerja, urusan rumahtangga dan belajar menyebabkan faktor utama blog kesayangan ini bersawang.  Sampaikan password pun dah lupa. Terpaksa la tukar password baru.

     Alhamdulillah sekarang ini saya sudah berada di sem akhir pengajian Master saya. Hanya perlu menyiapkan projek akhir sahaja dan yang tersangat bestnyaaa ialah....NO MORE CLASS ON WEEKEND. Syukur sangat-sangat!!! Maka akan lebih banyak masa akan diluangkan di rumah bersama suami n anak2 dan pastinya bersama SHAKLEE jugeeee....Dua tahun yang agak padat. Hampir setiap minggu ada kelas on weekend  bersambung pula dengan kerja weekdays menjadikan saya betul2 lelah. Tambahan pula suami yang selalu outstation saban minggu. Kerja opis juga yang senantiasa memburu menjadikan 24jam seari terasa begitu cepat berlalu. Walaupun begitu, pada masa tersebut bisnes Shaklee saya masih lagi berjalan tetapi secara kecil-kecilan sahaja:-(

    In shaa Allah, dengan azam, tekad dan usaha yang bersungguh-sungguh, saya mengharapkan kali ini semoga penglibatan saya dalam SHAKLEE  akan membuahkan kejayaan yang membanggakan.
        Ada sebab kenapa saya ingin serius dalam SHAKLEE. Saya akan kongsikan pada semua dalam post yang akan datang. Lastly, semoga dengan ilmu dan perkongsian dari blog ini diberkati oleh Allah S.W.T.
     


No comments:

Post a Comment